2013-01-28

Ordning, struktur och klarhet

Nu är kalendrarna (digital och analog) uppdaterade med schemat för specialkursen Competition Law som jag börjar läsa imorgon. Dessutom har jag bokat in träningen för de kommande två veckorna. Jag börjar känna att jag har koll på läget inför vad som kommer bli en mycket intensiv vår (som vanligt?).

Vi har dessutom packat upp allt efter resan och tvättmaskinen har fått gå i tre omgångar. Nu är det bara en maskin vitt och en maskin med handdukar kvar, men det får vänta lite eftersom vi bara har en torkställning och ingen torktumlare.

Jag ska snart gå igenom alla 512 bilder från vår resa, för att välja ut några godbitar att publicera här på bloggen och eventuellt blir det även ett album på facebook.

Om några timmar ska jag iväg till Sats Stadion för ett pass cyclingpulse, det ska bli skönt att utmana kroppen ordentligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar