2013-01-03

Fröken kjol - med jeans

Jag är har varit tjejen med kjol eller klänning. Alltid kjol eller klänning. Varför? För att jag inte har passat i jeans, min kropp har varit för stor för att jeans skulle sitta snyggt på mig. Och för att det inte är kul att handla jeans i storlek gigantiska.

Men så nu under julen gick jag och köpte mig ett par jeans. Det är kul att bära jeans som omväxling nu! Även om jag fortfarande älskar kjolar och klänningar, den dressade feminina stilen är fortfarande min favorit.

(Förlåt för dessa evinnerliga spegelbilder,
men så blir det när Adam inte är hemma.)


2 kommentarer:

  1. Fint! :) Även om du alltid kommer att vara kjol-och-klänning-julia i mina ögon, så är det som du säger ganska trevligt att kunna variera sig :)

    SvaraRadera
  2. oj så snyggt! du passar verkligen i jeans! :)

    SvaraRadera