2013-01-10

Igår. Idag.

Igår sov jag alldeles för länge.
Igår kollade jag på många avsnitt Californication med Adam.
Igår diskade jag.
Igår förberedde jag en presentation och en opponering till idag.
Igår tvättade jag.
Igår lagade Adam och jag laxbiffar till middag.
Igår drack jag mycket kaffe.
Igår spelade Adam och jag vårt nya sällskapsspel Bezzerwizzer.
Igår förlorade jag flera gånger i ovannämnda spel.
Igår försökte jag somna innan tolvslaget.
Igår somnade jag inte innan tolvslaget.

Idag steg jag upp 05:55.
Idag ska jag redovisa ett grupparbete och opponera på en annan grupps arbete.
Idag ska Adam och jag handla ingredienser till morgondagens middag med Sandra och Marcus som gäster.
Idag ska jag plugga intensivt inför flervalstentan på måndag.
Idag ska jag gå på 75 minuter crosstraining (högintensiv cirkelträning).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar