2013-01-31

En ny dag

Igår började jag skriva ett blogginlägg när jag kom hem, men sedan kom Adam hem och så började vi med matlagning och andra hushållsbestyr. Så jag glömde skriva klart blogginlägget och upptäckte det först nu imorse. Nu kändes inte inlägget aktuellt längre, så jag raderade det.

Hur som helst hade jag en bra dag igår med skola och träning. Gissa vad dagens planer är? Jo, just det. Skola och träning. Eventuellt måste jag skippa träningen ikväll (vill verkligen inte, är mitt favoritpass på hela veckan!), men jag känner värk ovanför ena knäskålen. Det är första gången jag har ont (bortsett från träningsvärk) sedan jag kom igång med träningen i september, vilket ju egentligen är helt fantastiskt med tanke på att flera i min familj är diagnostiserade med EDS (så det är inte omöjligt att jag har en släng av det jag med) och att jag själv hade mycket knä- och ledproblem när jag var yngre. Men jag får se hur det känns lite senare idag. Förhoppningsvis är det bara lite värk som sammanhänger med att muskeln är stel och ihopdragen (vilket så klart är påfrestande för muskelfästet).

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till och sedan är det dags för skola 10-12. Kort dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar