2013-01-11

Ett bra pass

Jag orkade ge allt under träningstimmen med PT-Max. Den här gången tränade vi i den delen av gymmet där alla riktigt starka brukar hänga, det kändes bra. Det var lilla jag och alla biffiga killar. Att jag sedan fick köra stången utan vikter/med bara 5 kg vikt spelar inte så stor roll. Då vet jag ju att jag har utrymme att utvecklas och bli starkare.

Dessutom fick jag mycket beröm av min PT för att jag blivit mycket starkare, minskat ordentligt i vikt/kroppsstorlek och för att jag hade bra driv. Till nästa gång lovade han höja intensitet och tyngder, för att jag ska fortsätta utvecklas. Jag själv är otroligt nöjd med mina framsteg, det är fantastiskt att ha gått från noll till att i alla fall vara relativt stark.

Vi diskuterade också min målsättning att träna 230 timmar under året (i snitt 4,5 timmar per vecka) och min PT höll med om att det är ett realistiskt mål. Just nu har jag avverkat 3,2 % (7 timmar 15 minuter).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar