2012-08-29

Vilken vekling!

Okej, jag vet. Ni behöver inte säga det. Vilken vekling jag är.

Jag har avbokat kvällens träningspass.

Träningsvärken är olidlig och jag förstår ärligt talat inte hur jag ska få ut något av att träna med den här värken. Plus att jag blev lite "semesterslö" nu efter att ha varit ledig i nästan fyra timmar. Jag vet att jag sett fram emot passet, men jag är inbokad på Hot MOJO på tisdag, så det dröjer inte så länge innan jag får testa på det ändå. Istället bokade jag in mig på ett pass bodybalance på fredag.

Så den träning som återstår den här veckan är:
- Torsdag, aerobic (SATS Odenplan)
- Fredag, bodybalance (SATS Odenplan)
- Lördag, SATS You, träffa PT (SATS Stadion)

Nu ska jag inte ändra eller boka om något träningspass mer den här veckan, för i så fall får jag inte ihop mina fyra träningspass (se veckomålen).

1 kommentar:

  1. Igår när jag läste om din träning blev jag riktigt peppad och tog mig ut på min första joggingrunda sen innan sommaren... Så tack för motivationen! Jag måste börja läsa lite träningsbloggar tror jag... :-P

    SvaraRadera