2012-08-31

Livet i slow motion

Igår kväll gick jag på ett pass Energy på SATS Tule och passet gav verkligen skäl för sitt namn. Efteråt var jag så fylld med energi! Visst, jag var trött i musklerna, men samtidigt levde endorfinerna loppan i min kropp. Jag cyklade hem och kastade i mig middag och tog en dusch. Sedan hoppade jag på cykeln och mötte upp Adam och några kompisar för att hjälpa en av dem flytta. Det var inte så betungande eftersom han flyttar till ett rum på 17 kvm (man får inte plats med så mycket där), men det var kul att träffa lite folk. Speciellt eftersom jag varit hemma hela dagen och gjort ingenting.

Boken jag läser just nu.


Idag sov jag länge, ända till 11:40. Så hittills har jag inte fått så mycket gjort. Inte för att jag tänkte få så mycket gjort idag heller. Mina planer är att ligga på soffan, kolla ut på regnet som öser ner utanför och fortsätta läsa Högre än alla himlar av Louise Boije af Gennäs. Kvällen är oplanerad, så just nu lutar det nog mot att Adam och jag kollar på film och äter god middag.

Imorgon klockan 11:00 ska jag träffa den PT som ska ta fram ett åtta veckors-program åt mig, som en del av kampanjen SATS You för nya medlemmar. Det ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar