2012-08-31

Inte så bestämd

Ibland när jag har bestämt mig för saker är jag stenhård. Bestämt är bestämt och då kan man inte ändra på det. Andra gånger är jag lite vekare. Speciellt när det handlar om saker jag egentligen vill göra, men som jag intalat mig själv att jag inte hinner med.



Jag hade bestämt mig för att inte åka på årets UNR-session. Men nyss skickade jag iväg anmälan och så var det med den bestämdheten. Så kan det gå. Men jag ser fram emot det mycket, temat för i år tilltalar mig verkligen: Europa i förändring - Vad är de nordiska ländernas möjligheter för att påverka det europeiska samarbetet i framtiden?

26-29 oktober är det dags. Tyvärr har jag inte tid att stanna kvar för NR:s session som följer efter UNR:s session, men tre dagar får jag i alla fall spendera helt och hållet åt politik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar