2012-08-28

Längtar till sommarlovet

Imorgon skriver jag tenta i förvaltningsrätt från 9 till 12. Sedan tänkte jag sälja lite gammal kurslitteratur från processrätten och registrera mig på höstterminens kurser. Och efter det har jag sommarlov ända fram till måndag! Jippi!

Jag hoppas på att få fira in sommarlovet med att få plats på träningspasset jag står på väntlista till. Bara en person före mig nu, så jag håller tummar och tår för att någon ska avboka. På torsdag kommer min syster hit till Stockholm och vi ska ha en LCHF-brödbakardag. Kul att umgås med min storasyster och kul att testa LCHF-bröd! Fredagen ska jag ägna åt ansiktsbehandling och på lördag blir det finsittning med Adams utbildningsprogram. Söndagen är helt oplanerad, än så länge. Skönt!

Nu dricker jag en kopp kamomillte för att komma till ro lagom till läggdags. Vill ju vara pigg imorgon när jag skriver tentan!

2 kommentarer: