2013-05-13

Life is what happens while you're busy making other plans

Jag trodde själv att jag skulle blogga flitigare nu när Adam är borta. Hittills verkar jag ha haft fel.

Förra veckan gick ganska snabbt. Tisdagen spenderade jag på ett heldagsevent på en advokatbyrå (9.30-22.00). Onsdagen gick åt till att träna, dammsuga och våttorka golven. Sedan plockade min styvpappa upp mig och min syster (som bor i Uppsala) och så åkte vi alla tre till Åland. Jag hade fantastiska dagar på Åland tillsammans med min familj.

Jag och mina systrar, så som vi oftast ser ut på bilder på nätet.
(Jenny, Fanny, Frida, Julia)
Jag och mina systrar, så som vi egentligen ser ut för det mesta.
(Frida, Julia, Fanny)
I lördags tog jag färjan över tillbaka till Stockholm och kvällen bjöd på grillfest för att fira Marcus födelsedag. Det var mycket trevligt och jag kom inte i säng före efter 4! Igår (söndag) var jag däckad av pollenallergi. Det kändes lite orättvist att jag inte var däckad på grund av alkoholen jag drack i lördags, utan på grund av all jäkla pollen. Alkoholen hällde jag ju ändå i mig frivilligt.

Så gårdagen var ganska lugn. Jag diskade, packade upp, tvättade och städade lite i lägenheten. Sedan fick jag äntligen skypa med Adam, första gången på över en vecka som jag fick höra hans röst! Det var alldeles otroligt härligt. Nu längtar jag (om möjligt) ännu mer till torsdag, då jag landar i Moldavien och får spendera 10 dagar tillsammans med världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar