2013-05-04

Gräsänka

Så var Adams avresedag här. Vi sa hejdå strax efter klockan 07 i morse och nu väntar flera timmar på resande fot för Adam och hans klasskompis Julia (de ska göra examensarbetet tillsammans).

Min fina Adam!
Min plan för dagen är att hålla mig sysselsatt, annars är det allt för stor risk att jag bara tänker på hur lång tid det är kvar innan Adam är hemma igen. Jag vet att det bara är åtta veckor och att jag dessutom ska dit i tio dagar, men det känns ändå lite jobbigt just nu.

Jag har redan hunnit med en hel dag idag (p.g.a. den tidiga morgonen), men jag tänkte fortsätta en stund till med att städa och plocka i lägenheten. Sedan skulle jag verkligen vilja åka till gymmet för att köra ett stenhårt pass, dock har jag ont i halsen och jag vet inte hur många gånger jag hört att man inte ska träna med halsont. I övrigt känner jag mig hundra procent frisk, så jag får se lite hur jag gör. Det kanske blir träning i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar