2013-07-15

Sista inlägget

Efter lite funderande har jag bestämt mig för att lägga det här med bloggandet på is. Troligtvis för all framtid, men åtminstone för tillfället. Orsaken till detta är enkel, jag har helt enkelt inte lust att blogga längre och det känns onödigt att krysta fram inlägg bara för att. Vill man följa mig så finns jag så klart kvar, som vanligt, på Facebook, Instagram (LindforsJulia) och Twitter (LindforsJulia).

Jag kommer inte radera bloggen, men det kommer inte komma upp några nya inlägg här.

Tack till er som läst och följt bloggen, vissa av er har säkert funnits med ända sedan jag började blogga år 2006. Andra har kanske trillat in senare, oavsett: TACK och hej då!

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt, men jag förstår vad du menar med att krysta fram inlägg :(

    SvaraRadera