2013-07-03

Istället för kaffepaus

Ni är några tappra själar som kikar in här på bloggen dagligen. Ledsen att dag efter dag göra er besvikna!

Här spenderar jag min sommar.

Nu sitter jag på jobbet och väljer att skriva ett blogginlägg med en kopp kaffe vid datorn, istället för kaffe tillsammans med kollegorna i lunchrummet.

Så vad har jag för nytt att blogga om nu då? Nä, inget speciellt. Adam har kommit hem från Moldavien (äntligen!) och det är underbart. I skrivande stund är han dock på väg till Göteborg för att gå på festival, Metaltown. Så jag fick ha honom hemma i tre dagar och nu ska han vara borta i fem dagar, igen. Tråkigt, så klart, men samtidigt kul för honom att gå på konserter och leva festivalliv. Själv är jag tacksam över att slippa. Jag varken gillar musiken eller festivalliv. Så jag är rätt nöjd med att vara hemma i Stockholm!

Idag ska jag eventuellt köpa en grill (den förra blev stulen när vårt källarförråd tömdes), i så fall ska jag nog inviga den till helgen när min storasyster Jenny kommer på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar