2013-06-05

Luften bor i mina steg

Hoppsan, den här blogginnehavaren tycks ha försummat sin blogg.

Nu dricker jag morgonkaffe och packar ner det sista i väskan. Ja, det stämmer. Jag är återigen på väg bort någonstans. Det är sällan det går mer än två veckor utan att jag har rest iväg, på kortare eller längre resor.

Om någon timme sitter jag på tåget mot Ludvika. De kommande dagarna ska jag spendera hos pappa med den delen av min familj. Min äldsta lillasyster från pappas sida, Emma, tar nämligen studenten på fredag!

På lördag åker min storasyster Jenny och jag buss från Falun och hela vägen ner till Kapellskär, där vi tar färjan över till Åland. För på söndag ska vi fira mina tvillingsmåsystrar från mammas sida, Fanny och Frida, som fyller 18 år den 10 juni!

Sedan åker jag hem till Stockholm igen på söndag. På måndag börjar sommarjobbet på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar